Bijna te laat met belangrijke post voor de Belastingdienst te Heerlen?
Koeriersdienst nodig?
Onze koeriersdienst is gevestigd in Limburg en heeft veel voertuigen beschikbaar om uw spoedzending direct te vervoeren. Ook internationaal

Bijna te laat met belangrijke post voor de Belastingdienst te Heerlen?
Dat komt vaker voor dan u denkt. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om dezelfde dag nog post te bezorgen bij het kantoor van de Belastingdienst op de Kloosterweg 22 6412 CN Heerlen.
Vaak is dit post die is gericht aan Postbus 13 of Postbus 100 te Heerlen.
Hoe verstuur ik spoedpost naar de Belastingdienst in Heerlen?
- Stuur uw ingescande brief voor de Belastingdienst kantoor Heerlen per email naar ons.
- Zorg dat uw brief is ondertekend
- Wij printen uw document
- Onze koerier bezorgt uw post voor 17:00 bij het kantoor van de Belastingdienst in Heerlen
- U ontvangt van ons een bewijs van aflevering
- Uw brief / document / formulier wordt uit ons systeem verwijderd
Wij printen zelf uw documenten. Wij ontvangen dan graag van u een scan van de documenten per email. Zorg ervoor dat u de documenten ook voorziet van uw handtekening voordat u deze scant. Deze worden vervolgens afgedrukt en in een blanco enveloppe gedaan en voorzien van uw gegevens als afzender.
Post van uw administratiekantoor voor de Belastingienst
Uiteraard kunnen wij ook in opdracht van een administratiekantoor brieven en documenten bezorgen bij de Belastingdienst in Heerlen. Indien gewenst kunnen wij dit voor u per client apart in rekening brengen.
Uw documenten worden binnen 2 uur door een van onze koeriers bezorgd bij het kantoor van de Belastingdienst in Heerlen. De afgetekende vrachtbrief krijg u vervolgens per email gestuurd als bewijs van aflevering.
De kosten voor deze service bedragen € 45 excl b.t.w.
Dit is inclusief het afdrukken van de documenten tot maximaal 20 pagina’s. We kunnen uiteraard ook meer pagina’s afdrukken tegen een toeslag.
Het is belangrijk om te weten dat wij deze documenten alleen tijdens kantooruren bij de Belastingdienst kunnen bezorgen.
Als u gebruik wilt maken van deze spoedservice kunt u per telefoon of email contact met ons opnemen.
Uiteraard kunnen wij ook originele documenten bij uw bedrijf ophalen en rechtstreeks naar het betreffende Belastingkantoor brengen. Vraagt u in dat geval een offerte aan.
*** Wij zijn geen afdeling van de Belastingdienst en hebben ook geen overeenkomst met de Belastingdienst – wij verzorgen slechts het bezorgen van uw post per koerier ***