Over ons

Cargoplanner regelt al 16 jaar het spoedtransport per koerier van uw documenten, pakketten, monsters, pallets, onderdelen etc. Dit doen wij zowel nationaal als internationaal.

In 2006 ben ik als zelfstandig koerier begonnen. Al snel werd duidelijk dat ik dit een fijne branche vond om in te werken. Gezien het spoedeisende karakter van de zendingen die worden vervoerd ziet men je overal graag verschijnen. Vaak zit men écht op een bepaald product te wachten om überhaupt verder te kunnen met bepaalde werkzaamheden. Het is dan fijn om te weten dat je daar een positieve bijdrage aan hebt geleverd.

In de loop der jaren werd het drukker en drukker en kwamen er steeds meer klanten bij. Het werd zelfs zo druk dat ik niet meer in mijn eentje alle klanten kon helpen. Dat was het punt waarop we zijn gaan uitbreiden met extra auto’s en chauffeurs.

Al snel kwam het punt waarop ik de beslissing moest nemen om alleen nog maar te zorgen voor de aansturing van de koeriers. Kantoorwerk dus. Niet meer zelf op de weg. Hoewel dit wel altijd leuk werk was.

Na een jarenlange gestage groei is Cargoplanner in 2022 overgegaan naar Cargoplanner Logistics B.V. en we groeien nog steeds. Met honderden klanten en duizenden transporten per jaar is Cargoplanner een serieuze partner waar persoonlijk contact nog steeds erg belangrijk is.  Nieuwe en bestaande klanten kunnen ons 24 uur per dag bereiken voor spoedtransporten.

In de loop der jaren zijn we uiteraard ook meegegroeid met de technologische ontwikkelingen. Niet alleen navigatie en communicatieapparatuur zijn behoorlijk veranderd in die tijd maar ook de systemen die we op kantoor gebruiken. Daar waar in den beginnen nog gebruikt werd gemaakt van Excel-bestandjes om transporten bij te houden en facturen te maken, gebruiken we nu een rittenadministratie-systeem dat speciaal is gericht op transport -en koeriersbedrijven. Onze klanten kunnen nu zelf inloggen op ons rittensysteem en al hun eigen transporten en bijbehorende vrachtbrieven inzien. Wel zo makkelijk 😊

De tijden veranderen en transport zal met de tijd meegroeien. Maar ook als de manier van transport of het type transportmiddel zou veranderen, zal transport altijd nodig blijven en zal dit altijd door een betrouwbare partner geregeld moet worden.

Wij nodigen u van harte uit om contact met ons op te nemen als u nu of in de toekomst een koerier / spoedtransport nodig heeft.

Onze contactgegevens vindt u hier.
Direct een vrijblijvende offerte aanvragen kan hier.

Tim van Kollenburg

Directeur Cargoplanner Logistics BV

Over ons

Koeriersdienst nodig?

Onze koeriersdienst is gevestigd in Limburg en heeft veel voertuigen beschikbaar om uw spoedzending direct te vervoeren. Ook internationaal

Cargoplanner regelt al 16 jaar het spoedtransport per koerier van uw documenten, pakketten, monsters, pallets, onderdelen etc. Dit doen wij zowel nationaal als internationaal.

In 2006 ben ik als zelfstandig koerier begonnen. Al snel werd duidelijk dat ik dit een fijne branche vond om in te werken. Gezien het spoedeisende karakter van de zendingen die worden vervoerd ziet men je overal graag verschijnen. Vaak zit men écht op een bepaald product te wachten om überhaupt verder te kunnen met bepaalde werkzaamheden. Het is dan fijn om te weten dat je daar een positieve bijdrage aan hebt geleverd.

In de loop der jaren werd het drukker en drukker en kwamen er steeds meer klanten bij. Het werd zelfs zo druk dat ik niet meer in mijn eentje alle klanten kon helpen. Dat was het punt waarop we zijn gaan uitbreiden met extra auto’s en chauffeurs.

Al snel kwam het punt waarop ik de beslissing moest nemen om alleen nog maar te zorgen voor de aansturing van de koeriers. Kantoorwerk dus. Niet meer zelf op de weg. Hoewel dit wel altijd leuk werk was.

Na een jarenlange gestage groei is Cargoplanner in 2022 overgegaan naar Cargoplanner Logistics B.V. en we groeien nog steeds. Met honderden klanten en duizenden transporten per jaar is Cargoplanner een serieuze partner waar persoonlijk contact nog steeds erg belangrijk is.  Nieuwe en bestaande klanten kunnen ons 24 uur per dag bereiken voor spoedtransporten.

In de loop der jaren zijn we uiteraard ook meegegroeid met de technologische ontwikkelingen. Niet alleen navigatie en communicatieapparatuur zijn behoorlijk veranderd in die tijd maar ook de systemen die we op kantoor gebruiken. Daar waar in den beginnen nog gebruikt werd gemaakt van Excel-bestandjes om transporten bij te houden en facturen te maken, gebruiken we nu een rittenadministratie-systeem dat speciaal is gericht op transport -en koeriersbedrijven. Onze klanten kunnen nu zelf inloggen op ons rittensysteem en al hun eigen transporten en bijbehorende vrachtbrieven inzien. Wel zo makkelijk 😊

De tijden veranderen en transport zal met de tijd meegroeien. Maar ook als de manier van transport of het type transportmiddel zou veranderen, zal transport altijd nodig blijven en zal dit altijd door een betrouwbare partner geregeld moet worden.

Wij nodigen u van harte uit om contact met ons op te nemen als u nu of in de toekomst een koerier / spoedtransport nodig heeft.

Onze contactgegevens vindt u hier.
Direct een vrijblijvende offerte aanvragen kan hier.

Tim van Kollenburg

Directeur Cargoplanner Logistics BV